Voetballendoffensief
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Bolton wil Sturridge bij vertrek Elmander'

2 plaatsers

Ga naar beneden

'Bolton wil Sturridge bij vertrek Elmander'  Empty 'Bolton wil Sturridge bij vertrek Elmander'

Bericht  Pep Guardiola! za 21 mei 2011, 17:30

Bolton Wanderers ziet de positieve kanten van het aanstaande vertrek van Johan Elmander. Nu de spits voor een transfer naar Galatasaray staat komt er flink wat salaris vrij.

'Bolton wil Sturridge bij vertrek Elmander'  Daniel-Sturridge-Bolton

“Hij was onze duurste aankoop ooit en speelde voor een geweldig contract. Er komt veel geld vrij en dat vrijkomt kan ik gebruiken om jonge talentvolle spelers binnen te halen”, aldus manager Owen Coyle. Elmander vertrekt transfervrij naar Galatasaray, want zijn contract bij Bolton wilde hij niet verlengen.

Daniel Sturridge, die sinds januari geleend wordt van Chelsea, zou Doyle graag willen houden. “Het zou geweldig zijn om een speler met zo’n status hier te houden. Ik zal daar alles aan doen en wat extra geld is daarbij altijd bruikbaar”, vervolgt de manager.

Galatasaray kondigde eerder deze week een principe-akkoord met ex-Feyenoorder Elmander aan. “Hij heeft nog niet getekend, maar zal dat denk ik snel doen”, bevestigt Coyle.

Lijkt me een goede club voor Sturridge, dit is zijn kans om zich door te ontwikkelen.
Pep Guardiola!
Pep Guardiola!
Voetbalfan
Voetbalfan

Aantal berichten : 58
Punten : 259
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-05-11
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

'Bolton wil Sturridge bij vertrek Elmander'  Empty Re: 'Bolton wil Sturridge bij vertrek Elmander'

Bericht  Sir Alex Ferguson! zo 22 mei 2011, 09:55

Elmander is allang over z'n top heen. Ga maar weer terug naar zweden jongen!
Sir Alex Ferguson!
Sir Alex Ferguson!
Hoofdmoderator
Hoofdmoderator

Aantal berichten : 51
Punten : 74
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-05-11
Leeftijd : 27

http://www.voetballendoffensief.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum